RAJ OPON PLRAJ OPON PLInformacje dla kupującychReklamacja
Reklamacja
Reklamacja
Wszystkie towary sprzedawane przez nasz K & K PNEU s.r.o. są produktami nowymi, pełnowartościowymi oraz posiadają pełną gwarancję producentów.
W przypadku, gdy wystąpi potrzeba reklamowania towaru, należy wykonać zdjęcia wystąpienia wad (jeśli możliwe jest ich sfotografowanie) i przesłać na adres reklamacja@rajopon.pl .
Następnym krokiem jest wysłanie wadliwego towaru do K & K PNEU s.r.o. wraz z prawidłowo wypełnionym Protokołem Reklamacyjnym. Po wstępnej analizie zdjęć, K & K PNEU s.r.o. zamawia kuriera na własny koszt. Jeśli jednak reklamacja jest niezasadna, klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów dostarczenia towaru do K & K PNEU s.r.o.
Protokół jest dostępny do wydrukowania poniżej w pliku PDF.
PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY (PDF)
Prawidłowo wypełniony protokół jest warunkiem koniecznym do przyjęcia przez nas reklamacji. Bez wypełnionego protokołu reklamacja nie będzie przyjęta, a towar zostanie odesłany na Państwa koszt.
W przypadku, gdy reklamacja jakościowa zostanie oddalona koszty transportu pokrywa Klient zgodnie z tabelą zamieszczoną poniżej. Ceny zamieszczone w tabeli są cenami brutto.
Za usługę transportową firma wystawia fakturę VAT
* 1 paczka - do 31,5 kg. (max. 1 szt. opon/felg) Ceny netto firmy. Klient detaliczny +21% Vat
Dla ilości >4 szt. koszty transportu ustalane są indywidualnie w trakcie rozmowy z operatorem Składając zamówienie Nabywca akceptuje regulamin.
WARUNKI GWARANCJI K&K PNEU s.r.o.
1. Okres gwarancji.
1.1. Firma K & K PNEU s.r.o. udziela gwarancji na dostarczone opony 4 lata od daty zakupu.
2. Gwarancja.
2.1. Gwarancja udzielana przez K & K PNEU s.r.o. ma zastosowanie do wszystkich materiałów i wad produkcyjnych, dostarczonych towarów i usług w ciągu okresu gwarancji.
2.2. Gwarancja nie obejmuje wad o charakterze mechanicznym dla towarów lub usług, wynikających z ich wykorzystania w inny sposób niż jest to przewidziane w ogólnych zasadach, które regulują sposób korzystania z towarów.
2.3. Gwarancja nie ma zastosowania do zużytych opon (oprócz wad konstrukcyjnych producenta) lub uszkodzonych innym przedmiotem.
2.4. Gwarancją również nie są objęte towary, które zostały użyte do celów innych lub w sposób inny niż zostały do tego przenaczone.
2.5. Gwarancją będzie objęty towar, jeśli klient okaże ważny dokument zaupu tego towaru w K & K PNEU s.r.o.
3. Roszczenia.
3.1. W przypadku stwierdzenia braków lub wad w towarze, zaleca się niezwłocznie zawiadomić K & K PNEU s.r.o. o ich wystąpieniu.
3.2. Klient ma prawo do realizacji reklamacji w każdym oddziale K & K PNEU s.r.o.
3.3. W przypadku gdy klient złożył reklamację i zostanie ona uznana, firma K & K PNEU s.r.o. poniesie koszt przesyłki opon. W przypadku, gdy roszczenia będą bezzasadne K & K PNEU s.r.o. zastrzega sobie prawo do obciążenia klienta kosztami przesyłki i magazynowania towarów.
3.4. Roszczenia będą rozpatrywane w ustawowym terminie 30 dni.
3.5.Firma K & K PNEU s.r.o. jest uprawniona przez producentów do rozpatrywania reklamacji i może w/g tej zasady uznać lub odrzucić ją.
3.6. W przypadku uzasadnionych reklamacji firma K & K PNEU s.r.o. ma obowiązek zwrotu pieniędzy klientowi.
4-ty Odszkodowania.
4.1. W przypadku, gdy wada jest naprawialna klient ma prawo do bezpłatnej naprawy wady.
4.2. W przypadku, gdy wada jest nienaprawialna, klient ma prawo do wymiany towaru na nowy lub zwrotu pieniędzy, jeśli towar nie będzie dostępny.
Wszystkie reklamacje rozpatrywane przez K & K PNEU s.r.o. regulowane są przez obowiązujące prawo czeskie i firma K & K PNEU s.r.o. jest zobowiązana do respektowania go.
Istnieje mozliwość zwrotu opon błędnie zamówionych – zgodnie z ponizszym cennikiem:
*Koszt wysyłki do klienta i odbiór od klienta. 1 paczka = do 31,5 kg. (max. 1 szt. opon/felg) Firmy-ceny netto. Klient detaliczny + Vat
W przypadku, gdy wystąpi potrzeba reklamowania towaru, należy wykonać zdjęcia wystąpienia wad (jeśli możliwe jest ich sfotografowanie) i przesłać na adres reklamacja@rajopon.pl .
Następnym krokiem jest wysłanie wadliwego towaru do K & K PNEU s.r.o. wraz z prawidłowo wypełnionym Protokołem Reklamacyjnym. Po wstępnej analizie zdjęć, K & K PNEU s.r.o. zamawia kuriera na własny koszt. Jeśli jednak reklamacja jest niezasadna, klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów dostarczenia towaru do K & K PNEU s.r.o.
Protokół jest dostępny do wydrukowania poniżej w pliku PDF.
PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY (PDF)
Prawidłowo wypełniony protokół jest warunkiem koniecznym do przyjęcia przez nas reklamacji. Bez wypełnionego protokołu reklamacja nie będzie przyjęta, a towar zostanie odesłany na Państwa koszt.
W przypadku, gdy reklamacja jakościowa zostanie oddalona koszty transportu pokrywa Klient zgodnie z tabelą zamieszczoną poniżej. Ceny zamieszczone w tabeli są cenami brutto.
Za usługę transportową firma wystawia fakturę VAT
Towar | Ilość paczek zwracanych | Koszt transportu paczki |
---|---|---|
Opona | 1 paczka | 50 zł (60zł z VAT) |
Felgi | 1 paczka | 50 zł (60zł z VAT) |
* 1 paczka - do 31,5 kg. (max. 1 szt. opon/felg) Ceny netto firmy. Klient detaliczny +21% Vat
Dla ilości >4 szt. koszty transportu ustalane są indywidualnie w trakcie rozmowy z operatorem Składając zamówienie Nabywca akceptuje regulamin.
WARUNKI GWARANCJI K&K PNEU s.r.o.
1. Okres gwarancji.
1.1. Firma K & K PNEU s.r.o. udziela gwarancji na dostarczone opony 4 lata od daty zakupu.
2. Gwarancja.
2.1. Gwarancja udzielana przez K & K PNEU s.r.o. ma zastosowanie do wszystkich materiałów i wad produkcyjnych, dostarczonych towarów i usług w ciągu okresu gwarancji.
2.2. Gwarancja nie obejmuje wad o charakterze mechanicznym dla towarów lub usług, wynikających z ich wykorzystania w inny sposób niż jest to przewidziane w ogólnych zasadach, które regulują sposób korzystania z towarów.
2.3. Gwarancja nie ma zastosowania do zużytych opon (oprócz wad konstrukcyjnych producenta) lub uszkodzonych innym przedmiotem.
2.4. Gwarancją również nie są objęte towary, które zostały użyte do celów innych lub w sposób inny niż zostały do tego przenaczone.
2.5. Gwarancją będzie objęty towar, jeśli klient okaże ważny dokument zaupu tego towaru w K & K PNEU s.r.o.
3. Roszczenia.
3.1. W przypadku stwierdzenia braków lub wad w towarze, zaleca się niezwłocznie zawiadomić K & K PNEU s.r.o. o ich wystąpieniu.
3.2. Klient ma prawo do realizacji reklamacji w każdym oddziale K & K PNEU s.r.o.
3.3. W przypadku gdy klient złożył reklamację i zostanie ona uznana, firma K & K PNEU s.r.o. poniesie koszt przesyłki opon. W przypadku, gdy roszczenia będą bezzasadne K & K PNEU s.r.o. zastrzega sobie prawo do obciążenia klienta kosztami przesyłki i magazynowania towarów.
3.4. Roszczenia będą rozpatrywane w ustawowym terminie 30 dni.
3.5.Firma K & K PNEU s.r.o. jest uprawniona przez producentów do rozpatrywania reklamacji i może w/g tej zasady uznać lub odrzucić ją.
3.6. W przypadku uzasadnionych reklamacji firma K & K PNEU s.r.o. ma obowiązek zwrotu pieniędzy klientowi.
4-ty Odszkodowania.
4.1. W przypadku, gdy wada jest naprawialna klient ma prawo do bezpłatnej naprawy wady.
4.2. W przypadku, gdy wada jest nienaprawialna, klient ma prawo do wymiany towaru na nowy lub zwrotu pieniędzy, jeśli towar nie będzie dostępny.
Wszystkie reklamacje rozpatrywane przez K & K PNEU s.r.o. regulowane są przez obowiązujące prawo czeskie i firma K & K PNEU s.r.o. jest zobowiązana do respektowania go.
Istnieje mozliwość zwrotu opon błędnie zamówionych – zgodnie z ponizszym cennikiem:
Towar | Ilość paczek zwracanych | *Koszt logistyczny |
---|---|---|
Opona | 1 paczka | 50zł (60,5zł z Vat) |
Felgi | 1 paczka | 50zł (60,5zł z Vat) |
*Koszt wysyłki do klienta i odbiór od klienta. 1 paczka = do 31,5 kg. (max. 1 szt. opon/felg) Firmy-ceny netto. Klient detaliczny + Vat